IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Mercedes запази короната си при луксозните автомобили в битката срещу BMW и Audi

Собствените продажби на марката са се увеличили с 1,3% до рекордните 2,34 млн. автомобила

11:56 | 10.01.20 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Pixabey</em></p>

Източник: Pixabey

Mercedes-Benz успешно защити първенството си като най-продаваната марка луксозни автомобили в света, като победи своите конкуренти BMW и Audi за четвърта поредна година, съобщава Bloomberg.

От Mercedes-Benz заявиха, че собствените продажби на марката са се увеличили с 1,3% до рекордните 2,34 млн. автомобила. В петък от своя страна BMW съобщи, че продажбите на превозни средства на едноименния бранд са нараснали с 2% до 2,17 млн. автомобила миналата година. През 2019 г. глобалните продажби на Audi са отбелазали ръст с 1,8% до 1,85 млн. автомобила, но марката изостава спрямо другите две и остава на трето място.

Гледайки към бъдещето, BMW заяви, че тази година се стреми към леко увеличение на продажбите в групата, както и към „стабилен ръст на продажбите“ в Китай. В Европа се очаква те да са равни на тези през на 2019 г. и да нараснат леко в САЩ. Компанията представи информация за продажбите и представи прогнозите си по-рано тази седмица.

Въпреки че при доставките на скъпи модели в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, се наблюдаваше задържане, перспективите могат да се влошат за германския производител на луксозни превозни средства поради излагането му на потенциално по-високи тарифи за автомобили между САЩ, Китай и Европа.

„Благодарение на голямата ни офанзива при моделите, ние отново успяхме да увеличим продажбите си до нов връх през 2019 г.“, каза в изявление ръководителят на продажбите на BMW Питер Нота. „Уверен съм, че ще продължим успешния си курс през настоящата година", добави още той.

Новият директор по продажбите и маркетинга на Audi Хилдегард Вортман заяви във вторник, че сравнително новата продуктова гама трябва да помогне на марката да поддържа положителна инерцията на продажбите и да навакса разликата с Mercedes-Benz и BMW през последните години. След мрачна първа половина на годината доставките отбелязаха ръст към края на 2019. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:11 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Новини виж още

Коментари

2
rate up comment 4 rate down comment 3
deaf
преди 4 години
Мерцедес може и да са увеличили продажбите си,но феновете на БМВ за нищо на света не биха си купили друга кола! Дори и да е Мерцедес. Войната между Мерцедес и БМВ ще е вечна...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 9 rate down comment 1
zelka007
преди 4 години
това е някакъв фейк ... АВВА-та 2018 каза , че aurus (бивша ЗИЛ) ще размажат безаналогово всякакви немски и ингилизки тройки , двойки , единици и так далее ... доставиха ли поне 60-те бройки дето ФСБ поръча ? и гледам още не го продават , ама цената за базата от $152к (2018) е вече $274 (2019) ...дядя вова .. коментар ?!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още